شکست زندگی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





میرم ولی نمیدونم بااین دلم چیکارکنم؟

http://up.vatandownload.com/images/dvf1bogzxcnvciryxh1.jpg
این روزها زیادی ساکت شده ام ،

نمی دانم چرا حرفهایم، به جای گلو


از چشمهایم بیرون می آیند…!



*****
عشق تو
شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد ! زیبا بود امّا شوخی بود !

حالا تو بی تقصیری ! خدای تو هم بی تقصیر است !


من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . .!


تمام این تنهایی تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است…
*****

دستم نمک نداشت هی میشکستیش


دلم چی؟؟؟


بهونت واسه شکوندن‌های پشت سرهم چی بود؟



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت18:12---4 اسفند 1390
سلام دوست عزیز.از وبت خوشم اومده.میخوام باهم تبادل لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن.نظر هم یادت نره.منتظرماااااااااااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط داوود در 17:38 | |